Krosno - rckp-krosno.nazwa.pl

logo.png 6f3bf9b671c144a20b05114c6a2f1f23
top news port info kali mstr galp inwe
banner_aleja_tańca_2017-18.jpg 98f5925c7ae2761d902572490a2dee3d
Portal
Powiązane galerie:
Studio Ruchu
06.07.2015 Redakcja RCKP
Studio Ruchu
06.07.2015 Redakcja RCKP

Studio ruchu promuje zdrowy styl życia wśród młodzieży i dorosłych. Zajęcia prowadzi Zofia Matyka. 
UWAGA! Studio Ruchu nie prowadzi już zapisów na zajęcia z powodu braku miejsc.


O zespole

 

STUDIO RUCHU
zajęcia odbywają się w poniedziałki, środy i piątki
grupa I - od 14.00 do 15.00
grupa II - od 19.15 do 20.15
grupa III - od 20.15 do 21.15


CALLANETICS – to program 30 ćwiczeń do wykonania w ciągu godziny, których celem jest wyszczuplenie bioder, spłaszczenie brzucha, podniesienie biustu i utwardzenie porozciąganych z powodu nadmiaru tłuszczu części ciała. Callanetics nie tylko redukuje nadmierną otyłość, ale rzeźbi sylwetkę i ujędrnia ciało. Twórczyni tego programu Callan Pinckney gwarantuje, że każda osoba już po 10 godz. tych ćwiczeń będzie wyglądać młodziej. A to dlatego, że godzina callaneticsu daje takie rezultaty jak 7 godz. klasycznych ćwiczeń, albo 24 godz. aerobicu. Słowem program ten dokonuje cudów przez to, że uaktywnia głęboko położone grupy mięśni, a nie tylko te na powierzchni. Dodatkową jego zaletą jest to, że do ćwiczeń nie jest wymagana przestrzeń, bo wykonuje się je w miejscu.

PILATES – to program ćwiczeń wysmuklających sylwetkę. Trening, który wymaga pewnego wysiłku, ale nie prowadzi do przeforsowania organizmu, gimnastyka, która angażuje mięśnie, ale ich nie przeciąża i dzięki, której stosunkowo małym nakładem czasu można szybko osiągnąć widoczne i trwałe efekty. Pilates oddziałuje również na psychikę- to forma aktywności fizycznej pozwalająca zapomnieć o codziennych stresach. Wszystko to powoduje, że trening sprawia przyjemność nawet tym osobom, które nie kochają ruchu i uważają się za asportowe. Dzięki tym ćwiczeniom ciało, umysł oraz dusza odzyskują harmonię.

JOGA –  to ćwiczenia będące najskuteczniejszym sposobem na zdrowe życie i utrzymanie wagi. Joga usprawnia ciało fizycznie za pomocą ćwiczeń o różnym stopniu trudności. Obejmuje pozycje (asuany), sposoby oddychania (pranajama) oraz metody wizualizacyjne, relaksacyjne i medytacyjne. Pozycje jogi rozciągają i napinają wszystkie mięśnie oraz zmniejszają w nich ilość tłuszczu. Ułatwiają koncentrację i utrzymywanie równowagi, osoba ćwicząca ma więcej energii, jest bardziej zdecydowana, pewniejsza siebie, a przy tym rozluźniona i spokojniejsza wewnętrznie. Joga zwiększa wydolność tlenową serca i spalanie tłuszczu w organizmie, poprawia samopoczucie fizyczne i psychiczne.

AEROBIC – to tradycyjne ćwiczenia gimnastyczne połączone z nowoczesnymi formami ruchu i muzyką dyskotekową, będące świetnym treningiem  dla całego ciała. W aerobicu dowolność ćwiczeń jest ogromna. Poprzez ruch osiąga się lepszą sprawność fizyczną, usprawnia się podstawowe cechy motoryczne, uspokaja system nerwowy, utrzymuje się ładną sylwetkę i dobre samopoczucie. Stwierdzić można zatem, że aerobic jest prawdziwą wewnętrzną kosmetyką naszego ciała. Trochę dobrej woli i kilka minut ćwiczeń to tak niewiele, a w zamian za to otrzymuje się wielkie bogactwo w postaci radości życia.

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
banner Maria Magdalena.jpg d412ad0e819ece479f145653b018cfc9
banner Piotruś Królik.jpg 394c31d489afd26429a11099c56e8a73
banner dziewczyna we mgle.jpg 8b4ceae6bb1fe96d6a1bf17e0318a720
banner nigdy cię tu nie było.jpg b307194ea0b68d2a27b7a974cfa11237
banner Żubr Pompik.jpg c68c54c626d7f2844ebee5993b3bc48f
banner avengers.jpg 8bf81b78ecd56e191670a79bd6774448